...

SEE ME

Followers

Tuesday, June 23, 2015

Day 6 ramadhan

Alhamdulillah segarnye badan utk bangun sahur...aku siapkan sahur...cuma aku tambahkan telur dadar n air nescafe  panas...laparnye..aku makan   nasi n aku tambah ngn sekeping roti bersama kurma 7 biji......

Sampai opis 7.38 pg....jalan masih lengang...cuace pun mendung je sepanjang bulan pose ini.Allah maha mengetahui umatnya....

Semalam mase buka pose aku dah siap2 request nak makan nasi briani gam ....teringin nye....dgn murtabak daging la ..my fav...so rehat sikit hari ni sebab x masak....nie aku tgh berehat nak solat asar..td x smpat solat kat opis sebab nak ke kedai beli barang dapur utk mask sahur n esok...... ikan pun x banyak hari ni ...ada kembung n selar je...sotong ada tpi sgt besar....x nak lah.tgk kot esok ada lauk lain......

Sahur ingtkan nak buat sup sayur...tgklah mcm na ...hehhehe harap jadilah......

Td masa kat opis abg coll....abg bgtau abg balik hari jumaat ni...tp sampai petang pukul 6 sebab pagi ada meeting pkul 9....Ya Allah permudahkanlah urusa  suamiku Talib....sampaikan rase rinduku ini kepadanya...Amin....harap ada rezeki berjumpa kan....ok

No comments: