...

SEE ME

Followers

Thursday, June 11, 2015

What today :P

Ramadhan dah x lame dah.....menghitung hari je lah kita utk kali ni....hmmmm sunyi je rase kan...bila adik beradik duk jauh2 nie...dulu best sgt ..ye lah kami semua sibuk dalm menyediakan juadah buka pose ..n dengan menu kegemaran masing2...hehehe bestnye..dah lame kan abg kita berjauhan..masuk tahun ni dah nak tahun yg ke-3 kita duk jauh...kadang2 dah lupa mcm na lah kami menyambut ramadhan n sahur bersama2... Insyallah nanti adalah rezeki utk kita berdua kan abg.....

Bila saya coll je abg n tanya bila abg nak balik..sebab takutlah nanti bulan puase abg sebuk...tapi abg kate x pe..nanti abg balik..aku x naklah abg aku rase susah nak kena balik time2 puase nie..Tp x pe abg pun kate mcm tu aku lagilah suka..heheheh

Minggu nie kat opis sunyi sangt ramai yg bercuti lame..aduih nak habiskan mggu ni terasanye...tapi disebabkan si adam comei ada kat rumah ..aku pun terhiburlah jugak n sesibuk lah sikit ..yelah aku kuatlah berjaln..kekadang tu terasalah penat2 badan ni...heheheh Tapi bila akak aku dah mula plan pasal raye ni ..aku lah yg x da mood...mood raye x sampai lagi..akak plak dah sibuk tanya pasal kuih raye..Ya ampun kak rod..nanti dulu la...mood belom sampai..heheheh nanti kita discuss kk...kesian kak rod..ye lah.kak rod balik pun dah nak raye..dia takut x sempat lah nak membeli...x pe kak rod...duit ada semua beres..hehhe biasalh aku ni semua aku beli..makanana raye aku tempah je....sedap n berbalaoi...senag boleh bagi2 kat jejiran n anak beranak aku..kan senang garenty sedap..

Bila lah abg kita leh raye kat rumah sndri kann...heheheh tapi aku ni x larat saje,,nak je rase dptkan org gaji...abg aku ni bagus semua boleh...org gaji pun boleh..tapi aku plak lah x selesa....ada org asing tinggal bersama....tapi bestkan kalu ada mak n ayah....semua boleh heheheh...rindu mak n ayah....rindu sgt..Semoga ALLAH tempatkan mereka bersama2 org yg beriman....AMIN..

Tadi dpt panggilan dari abg..ingtkan ape...hmm rupanya abg tanya nak cuti raye bila..berfore raye ke after raye...aku ckaplah after raye..sebab kak ani cuti sekolah seminggu..so masih sempat jumpa....boleh lah juga aku raye ngn adik beradik aku dulu..so dua2 keluarga aku boleh raye..kan kan dah untung...

aku minggu ini....berPoyokan diri saje.

No comments: