...

SEE ME

Followers

Thursday, June 7, 2012

*~~~jOm bEreHat~~~*

Malam nie...besttt dapat bersteamboat...lamenye kan tak mkan steamboat..tercapai juga hasrat aku tuk makan ....heheh berjalan sakan la aku  2 3 hari nie..Setelah aku baik dari sakit...memang pantang diajak berjalan cnfirm aku pergi tanpa berfikir panjang...hehehe suka bebenor aku nie..huhuu yang penting hati aku tenangg....

Setiap hari aku akan fikirkan tentang sesuatu,.....yang penting ianya akan membuatku menangis..aku tak mau dah sedih2...aku nak heppy mcm dulu..but now evrything it like over for me..but i'm trying to be strong...and i'll alwys remember the word....

hehehe loving foreverrr :p..

*~~~ my fav tomyammm ~~~*
*~~~ family choice ~~~*

nyum2 sedapppp :p

My anak sedara....yang thomieeee ci~cha :p

  
niee yang bessttt----nyum2 sedappp :P

Wednesday, June 6, 2012

*~~~i love u alwayss~~~*

akhirnya, dapat jua aku mengepostkan sesuatu di dalam blog yang dah lame aku tinggalkan ni.....heheh dengan cuaca yang sejuk ..... aku tersenyum lebar la....aku memang suka tmpat yang bersuhu sejuk nie. Kali ini aku balik untuk menemui mak mertuaku yang ku panggil dengan nama MEK yang sangat manja kan panggilannye....dah lama tak jumpa dengan mek n kak ani,cha ,abg ayie ,adk brahim,pakcik n makcik....lokasi di rumah kak ani lah...di cameron highland, tanah rata....aku suka sgt bile berpeluang dapat pg. Disini sgt tenang... sejuk jekkk...hehhhe :p.Tambahan pula dengan waktu cuti sekolah nie, mesti ada pasar malam....tiap2 hari ada...boleh lihat mcm2 di sini..Terutamanya dengan buah strawberry yang menjadi kegemarankue...and melihat buah-buahannya yang sgt menyelerakan dan sayuran yang menghijau...sdap nye dapat makan....nyum2 ...fresshhh kan....buat perut rasa lapar plakkk...mau makan salad....ooowwhhh sedapnyeee :p