SEE ME

Followers

Thursday, January 15, 2009

*~IlHam DIhAtIkU~*









15 januari 2009, 2.00 am





skrg dah pagi, pukul 2 tepat, mate nie masih tak nak tido. baru jek aku siapkan satu design gambar aku untuk di letakkan di laptopku sebagai pemakin kate2 semgt.. kalu ada idea boleh la..tak selalu jgk kekadang tak da apa yng nak aku designkan...bergantunglah kepada gambar yag aku suka..esok aku ada kuliah, dengan semngat yang berkobar2 tuk pg kuliah aku..harap2 lecture aku masuk lah..mggu depan lecture aku tak ada...lewatlah kelas aku akan bermula..tambahan makmal akan bermula apabila sesi kuliah dah start.aku akan mhargai saat2 terakhirku di U nie..semoga dapat meninggalkan kengan yang terindah sebagai coretan untuk masa hadapan aku yang masih jauh..waa tak sabanya nak menunggu hari konvokesyen...dengarnya akan diadakan pada bulan lapan..insyallah semoga aku dipanjangkan umur dan berpeluang utk merasai baju jubah dan detik2 menerima ijazah yang aku impikan selama ini dan hadiah paling bermakna arwah ayah dan ma aku...mgkin di saat itu, mereka tiada disisi, tapi aku tidak lupa semuanya...kakak dan adik akan jadi peneman setia aku nanti ,,insyallah..



aredayek_2009

2 comments:

Sofi said...

semoga b'jaya !!!

.:mE:. said...

emoticon comey bangat,,
mata bersinar2 mcm k.ada,,hee