...

SEE ME

Followers

Tuesday, October 26, 2010

*~~~LuCU~~~*

Glitter Graphics




glittering rainbow

Monday, October 25, 2010

*~~Antara Kabus2 Chinta kUe~~*





Pepohon Cintaku Kian Merimbun

Semakin dicantas makin berTunas

Tidak mampu Mendustai Hatiku

Rasa Cinta Fitrah Manusia

SIapalah aku meNOLAK cinta

Yang hAdir di Jiwa tanpa PAKSA

Hidup Ini tidak akan SEMPURNA

tanpa cinta dari TUHAN YANG ESA

Adam Hawa bercinta di SYURGA

angkara Iblis terpisah menderita

Kerana CINTA mereka SETIA

bertemu DI DUNIA....

dengan CINTA kenal Pencipta

dengan CINTA kenal RasulNya

kerana CINTA kenal Saudara

Bahagia keluarga

Oh indahnya CINTA

Hidup tanpa Cinta

Sengsaralah JIWA

Sengketa dan DUSTAYang Merajai Jiwa

di batasan Cinta syariat TERJAGA

tanpa keraguan tanpa kesangsian

Betapa sucinya LasihMU TUHAN

betapa Agungnya KebesaranMU

DIRI ini mengharap CINTAMU

Kekalkanlah rasa KEHAMBAAN KU........


iStimeWa

buat

MY


ini juGak untuk mu...


hanya kepada yang TERistiMewa dari Ku .....



Sunday, October 24, 2010

*~~my LoVe _sUndAy~~*






Malam nie terasa sejuk....
target mlm ni bawak tido skali ...
konfirm nyenyak habis nie...
ni anak kesayangan ku.sayg sgt..

bile skali...hatiku susah sgt...
dulu pernah berikrar x nak dah menaruh harapan yg tinggi
kepada kucing....tp nak bt mcm na
dah azali ku..
terlampau menyayangi kucing dan etc yg
berkaitan dengan nye....



hiba nye hati nie rasa.....windu sagt kat strawberri hati ku nie...
hmm bile la agaknye dapat ketemu....
hatiku sakit kerana merinduimu....hehehe :p

kalu la tiap hati aku nak je gtau dakat dia....
syg sgt :p ~~~~~~~Bangun pagi aku akan rase sngt bahagia...adakah my strawberry ku ni dapat rasa apa yg diriku rasai skrg nie







**~~~mE as Star....like a DioMand~~~**



Ku umpama bintang ..... yang berkedipan di angkasa..

sedar tak sedar nie...dah pun siang...huhuhu :p

sekarang ku dah berada di bukan oktober yang semakin

penghujung bagi tahun 2010...

sedah menjadi lumrah alam....akhir tahun biasalah

bagi pantai timur nie akan berubah menjadi musim hujan..

so....bersedialah diriku untuk merasai rahmat dariNYA..

kesejukkan alam yang menyegarkan setiap pandangan ku..

seperti diri ini akan menitiskan air mate bile terasa sesuatu yang

tidak dapat untuk di tafsirkan hanya ku REDHA dan BERSYUKUR kepadaNYA...

bile hujan bersedia menyirami dunia yang indah ini...

sampai di penghujung hari....terasa sejuk..menyapaiii pipi ku ini....

diri ku teringat satu

ingatan indah....di suatu masa itu ......

insyallah x akan dapat ku lupakan waktu itu....insyallah semoga ianya kekal dan

penghujungnya ...... insyallah ....







kenakalan nye mencuit hati ku...

menghiburkan dair ini...