SEE ME

Followers

Wednesday, June 6, 2012

*~~~i love u alwayss~~~*

akhirnya, dapat jua aku mengepostkan sesuatu di dalam blog yang dah lame aku tinggalkan ni.....heheh dengan cuaca yang sejuk ..... aku tersenyum lebar la....aku memang suka tmpat yang bersuhu sejuk nie. Kali ini aku balik untuk menemui mak mertuaku yang ku panggil dengan nama MEK yang sangat manja kan panggilannye....dah lama tak jumpa dengan mek n kak ani,cha ,abg ayie ,adk brahim,pakcik n makcik....lokasi di rumah kak ani lah...di cameron highland, tanah rata....aku suka sgt bile berpeluang dapat pg. Disini sgt tenang... sejuk jekkk...hehhhe :p.Tambahan pula dengan waktu cuti sekolah nie, mesti ada pasar malam....tiap2 hari ada...boleh lihat mcm2 di sini..Terutamanya dengan buah strawberry yang menjadi kegemarankue...and melihat buah-buahannya yang sgt menyelerakan dan sayuran yang menghijau...sdap nye dapat makan....nyum2 ...fresshhh kan....buat perut rasa lapar plakkk...mau makan salad....ooowwhhh sedapnyeee :p

No comments: