...

SEE ME

Followers

Tuesday, June 23, 2015

Day 5 ramadhan

Hari yang ke 5 ramadhan.....persiapan sahur...adikku siapkan...betapa aku penat sgt...sampai aku x mampu nak siapkan sahur.....badan terasa amat letih...kenapa ntah sejak kebelakangan ini badan rase sgt penat mcm x cukup rehat saje....

Waktu kerja pun mcm tu..mcm nak pitam saje..tapi mujurlah cuaca okey.....hari ini aku pergi cuci darah kat hospital....mujurlah sempat aku buka kat rumah...td masa kat opis ada isteri kawan pejabt jual juadah berbuka...so aku orderkan popia basah n nasi utk berbuka....tapi rezeki berbuka kat rumah so makan je kat rumah ngn lauk yg disiapkan adik aku iaitu lauk sardin...heheheh.....

Lepas saje berbuka aki bersiap utk solat magrib n insyak...selepas itu aku melepak depan tv sambil makan kudap kudapan....teringin je nak makan burger..tp x larat nak g beli....rase rindu kat abg....sampai aku menagis...hehehhe x malu ...terlalu rindu kat abg..hehehh...lepas tu tidooo :p

No comments: