SEE ME

Followers

Sunday, June 21, 2015

Day 4 ramadhan

Ya Allah betapa beratnye untuk aku bangun ke pejabat hari ni...x larat sangat..rase memang x sedap badan...rase mcm x mampu utk ke pejabat....puasa okey saje...tapi mau demam...sejuk je rase..hmmmmm

Hati terasa sedih rindu sangat kat abag....tak sabar rasenye nak jumpa abg this week..hope abg x busy keje...

Masa drive kereta...aku diam saje sambil melayan lagu zaydah....akhirnye sampai kat opis....masuk opis dah terasa sejuknye ekon...tapi x rupanye ekon suam2 saje..hehhe sedap...aku pula berbekalkan bantal pink..n bersweter bagai...stokin dah bawak tapi x pakai..hehhe...keje ok saje....

Alhamdulillah dapt kurma sanswet 2 kotak....sedap kurmanya ada tangkai...mekar2 gitu....kita shared kat kawan kita 1....kesian dia buka sorg2...family jauh..

Menu iftar hari ni..

1 gulai kuning nenas +ikan kering
2 ikan goreng
3 daging merah smlm
4 ikan goreng
5 belacan mangga
6 ayam golek (adik bongsu belikan)
7 ulaman ,timun batang n ulam raje
8 air laici,susu laici,tebu n teh bunga

Alhamdulillah berbuka ramai2 seronok rase aku,che,ehan,abg mie,edie,ayu n irsyad......ok

Tapi malangnye aku sangt x sihat....time masak2 adik n che tolong..aku rase x larat badan sgt...lepas buka pun mcm tu aku ketidoran...bersama irsyad family....terkejut pukul 1.15 a.m nie....

No comments: