...

SEE ME

Followers

Thursday, June 11, 2015

Rezeki adam.....

Penatnya baru balik dari pasar malam....pukul 6 baru pg  pasor....aku x larat tapi kesian kat kakak aku...pergilah dgn terpaksa...hehejhe...ramainye mggu ni kat pasar malam.....bersesak sesak aku n kakak aku...abg mie dukung adam....

Amboi adam suka sgt ye g pasar malam...aku dah mula rase x larat ni...dah siap beli makanan sikit then kitaorg balik la.....sebab nak beli makanan yg berat kat kedai makan...x sure la kedai mane...try n error saje..hehhe..mase kami dah nak otw balik...semakin ramai yg berpusu2 memenuhi pasar malam...x pe ..jom balik dah nk mgrin....

Lepas tu kami pusing2 dungun...sebab esok mlm si adam comei dah nak balik...sob sob sob...ibu rindu la kat si adam emok ni....syg sgt...

Pagi tadi...adam dpt rezeki dari my mama dah....tq mama dah bg duit ke adam.....ptg pula kak ge my causin datg tgk adam....tq kak ge bg adam baju n duit....hehhe murah rezeki adam...masa kak ge datang punyelah si adam ni beraksi...melompat2 sunguh2....penat sampai kak ge nak pegag dia.....kak ge bagi baju jugak ke irsyad....

Apa khabr la irsyad...demam n nagis je...dah bawa jumpa ustaz jap je ok...pastu 2 3 hari nagis lagi....semoga baby irsyad cepat sembuh..rindunye nak main2.....suhu badan 38.darjah...eddie bgtau dah mandikan irsyad banyak sikit..dah mula kurang panas..insyallah ...semoga cepat sembuh....

Today is d memory....tomorrow is hopping....

No comments: