...

SEE ME

Followers

Friday, June 19, 2015

Day 1 Ramadhan mood

Alhamdulillah...selesai sahur utk ramadhan tahun ni 18.6.2015 ...hari ni hari khamis..last day keje....hari ni memang betul2 mencabar diri aku yag sekian lame x berpuasa...puasa sunat aku x mampu nak lakukan..betapa teruknye aku rase.....alhamdulillah tahun lepas aku berpuasa penuh..Allah meberikan aku kemudahan...tahun ni takut juga...tapi setakat ni masih ok....minta2 penuh juga...hehehe

Lauk sahur aku biasa2 je...tumis telur..ikan goreng n nasi kurma...juadah sahur aku dah siapakn pkul11 slm...lepas aku balik dri hospital...tapi yag x acinye..aku siap2 makan 1 pinggang nasi...hehehe mcm sedap tu aku termakan tu...

Alhamdulillah Allah kejutkan aku...4.25 pagi..awal dari alarma jam aku...apa lagi dengn penuh smgat aku siapkan hidangan juadan.n makan bersama2 my family..berempat saje...
...kat opis okey je...tapi terasa juga bosan...boleh pula keje kurang hari nie...ala x bestnye..aku apa lagi menampak je kat meja kawan aku...kot2 ada keje boleh aku tolong.....khirny my mama dah..ada keje...so aku siapkan lah...aku memang x boleh duduk diam..diam nanti  aku cepat bosan...yg paling best bulan puasanye..masa buat keje pNjang..aku memang rajin....

So waktu keje pun pendek...khmis 8 hingga 3...thne hari2 biasa  8 hingga 4.30....selesai keje aku hari nie....

Menu buka aku plan...ayam percik..ikan goreng nasi kurma...air milo ais..and sedikit kuih...agar2 santan,sekaya n murtabak daging..my fav..nie abg mie belikan kat bazar ramadhan...so selesai....sahur lauk yg ada je nie...

Alhamdulillah...aku kepenatan sampai x sdar tertido..aku kirimkan lauk ayam percik buat kakak aku yg kat johor..sebab mlm ni abg mie.nak .naik sane....k
Rindu adam gemok...

No comments: