SEE ME

Followers

Tuesday, December 29, 2015

Semalam punye story

Sayup2 kedengaran hujan dengan anginnye.....hmmmmm aku kena bangun...dah lewat nak ke pejabat....hmmm sejuk plak aku rase..

Bangun....terus bersiap utk pergi keje...hati rase dup dap dup dap....esok genap aku 31 weeks.....hari khamis last apoitment aku dengan O&G....combine clinic......

Aku sampai ofis, tengok pintu opis belom buka lagi....jd aku org pertama sampai la ni....on lampu n akon opis...on computer....kemas n lap2 sikit meje...biasalah aku ni cepat sgt alah dengan habuk.....antibody aku ni biasalah lemah sikit..heheheh.. kalu x cepat aje selsema.....

Alhamdulillah ....matahari memancar dengan indahnye....harap2 x hujanlah hari ni....sebab dah 2 hari hujan....dalam hati aku memang risau sgt....takut banjir..kebiasaannye kalu air empangan buka...air akan naik kat umah aku...x laratnye nak pindah, bila dah nak sarat2 gini..kalu ada si suami...mungkin aku x takut sgt....hmmmm

***♡tq Allah ...masih beri kami cahaya matahari yang indah♡***

No comments: