SEE ME

Followers

Sunday, December 20, 2015

Abg talib u r my L♡VE

Celik mate....waaa badan rase sakit2...yelah kita berjalan jauh ye seharian semalam....tgk tepi ada insan tersayag....cepat2 cari tangan abg..n aku nak pengang....biasalah memang aku begitu..hehehe

Hari ni rase nak makan lempeng nyoir kat kedai Mok Sik....abg kate ok .... pergi siap cepat2....so makan pagi aku hari ni satel...2 biji lempeng nyoir aku habiskan....lepas tu pg dobi hantar toto. Abg nak satelkan bil tp kedai x nak...siap baru bayar..x pe. Dah satel bab toto...ingatkan nak gunting rambut..tp kedai buka lewat sikit...

Lepas makan aku ke bandar....beli barang sikit...abg belikan berapa helai baju...tq abg...huhu. pusing sane...pusing sini....n ronda2 pantai....aku nak makan taufu fa....hehhehe jumpa lah kat kedai tepi jalan kat kaw. Kamdar tu....dah dpt ...terus aku ngap...hehhe sedapnye....lembut2 je masuk dlm mulut n maniss je rase.....sampai pantai sura hujung uitm aku nampak jambu batu.....hehehe ...abg yah nak ...yah nak...dlm bnyak2 kedai .. tetap aku nak kedai yg depan ngn Post A tu jugak....u turnlah si abg talib...sory.......belum beli dah boleh feel jambu tu sejuk jeeee.....

Sebelum ni, tiap2 hari aku akan beli jambu yg dijual depan sek. Men. Sura .....everyday ..tghhari selepas lunch.....rupanya ada org baru datang....

***♡Tq Allah of the beutifull moment♡ ***

....selepas abg beli...aku terus menghayati makan buah jambu yg di saluti dengan serbuk asam....hmmmmm sedap...sejuk je masuk ke dlm mulut.  Tq abg...

Teringat plak air apple juuice witk kasturi yang minum kat secret resipi semlm....mmmmmmm sedapnye masam2 manis je...sedap...

Otw dah nak balik...abg p jenguk umah kami...yg kami buat sewa....abg kate nanti abg dah pindah boleh la duduk sini...sayang rumah baru beli...dah disewakan...x pe..abg dah balik nanti kita duk same kan....aku apa lagi....mesti cakap nak tanam pokok rambutan n pokok pelam...hehhe abg kate muat ke..hehhe aku senyum aje...aku suka makan buah rambutan n pelam... aku sajest nak tanam pokok ceri..abg kate nanti kotor ruang sebab buah n daun bnyk......x pe hehe x jdilah nak tanam... balik singgah kedai qimily...beli barang utk msk tghri...

Lauk simple aje...dek abg x nak.makan ayam masak merah....abg kate x lalu...aku buat sambal telur...ala sotong x da jual la abg hari ni....kate abg nak makan sotong celup tepung...abg memang suka sotong celup tepong...sori x da rezeki...beli udang sikit..abg nak makan been hoon sup.....masak lah aku...tghri....

Abg makan binhooon aje...ptg baru bg makan nasi....ok siap....

Waaa esok subuh abg dah nak balik KL ....sob sob realy miss u abg nanti.... n esok aku keje dah...habislah masa hujung minggu aku n abg talib sayag.....

Tinggal 4 minggu lagi....for the precious moment....Orang Baru nak datang...Rahmat Allah utk kasih sayang Kami.....

Before tido cakap kat abg...yg aku rase debar2...takut semua ada....harap abg balik akhir bulan ni...sebelum aku deliver....Semoga selamat semuanya....

***♡janji Allah itu Pasti♡***

No comments: