SEE ME

Followers

Thursday, December 31, 2015

I got the date

Pkul 6 pagi. Alarm jam bunyi..abg kejutkan aku.....aku dalam keadaan mamai....bangun n tgk jam...dah subuh ni...Ya Allah beratnye badan ni nak bangun.....aku kena kuat hari ni last apoitment aku ngn doktor O&G n Medical...jauh di sudut hari. Harap2 apa jua keputusan yang mereka putuskan aku terima dan semoga baby baik2 saje....

Alhamdulillah, abg talib dapat juga balik bila aku sgt memerlukan dia di samping aku.....utk mendengar planning dari doktor2 aku...abg...dirimu adalah penguat buat aku utk lalui semua ini...hanya dirimu saje yang boleh menyejukkan dikala aku dalam keresahan.....walaupun bukan bicara dari bibirmu...cukuplah sentiasa ada disisiku ini....tatkala aku terasa sgt lemah....bila ku pegang tanganmu yang kehangatan ini...hati aku terasa sgt tenang...anak dalam perot ni seakan memahami....

Bila doktor dah bg tarikh....aku terasa juga berdebar....semoga Allah permudahkan semua urusan aku nanti....perot kejap rase lapar....kejap ok....Rase x menentu...abg tolong aku....beri aku kekuatan ....semoga aku x takut nanti.....( 18.01.2017 ).....itu tarikhnye.....dah x lame...ada 2 minggu lagi....aku akan admit 14 nie....dan ada kena repeat ubat dexsha...2 dos....semoga aku n baby baik2 saje....

Abang......bagi aku kekuatan......
 
Semasa aku kat  D.I.Y    abg dpt panggilan....abg pun keluar dr kereta...abg berbual di luar...abg kate urusan keje....habis berbual ....abg masuk kereta...abg senyum...abg kate abg dah dpt 2 paku....alhamdulillah rezeki anak....congrate abg..semoga terus berjaya dimasa hadapan...syg abg...

***♡Allah Maha Mengetahui♡***

No comments: