...

SEE ME

Followers

Friday, January 1, 2016

Perginye 2015 yang tak kembali lagi dan datangnye 2016, penuh dengan harapan.

Sekejap je 2015 telah pun meninggalkan kita. Seperti mainan mimpi. 2016 selamat datang..semoga tahun ni aku lebih kuat dan matang utk mengharungi kehidupan ini.

Semlam abg ada...bangun pagi abg dah selamat sampai kL..kejap je kan dpt jumpa abg...mcm mimpi....tapi memang betul abg talib balik...abg balik utk urusan aku n doktor..abg keje 1 jan 2016...semoga ada rezeki boleh jumpa abg lagi...

Abg  ....rindu sgt...abg pun kerap telefon...video coll n wasup...sebab keadaan aku ni....abg faham...aku dlm gundah gulana...abg selalu update keadaan aku...syg abg....

Mlm plak aku belek2 barang dlm bag....check2 kot ada yang x da lagi...barang aku x packing lagi..malasnye...tapi malas2 pun tetap aku kena buat juga...dah x lame...pejam celik2 ...dah nak dekat utk admition wad....

Mate susah nak pejam..sebab ptg aku dah tido dengan sedapnye...ptg aku x kemana....kakak aku ajak keluar..aku x nak.nak rest je kat rumah..hehe

Td tghri aku mask....lauk gulai ikan kembong...sambal bilis petai..ikan goreng..nasi..itu je....alhamdulillah rezeki utk hari ni..

Alhamdulillah, nanti boleh la kami duk bersama...semoga Allah permudahkan lagi urusan abg talib....genap setahun abg beli rumah..tapi disewa ekoran abg duduk keje kat KL lagi...insyallah...kalu ada rezeki bolehla kami duduk di situ....abg nak tanam rumput karpet n pasang gazebo....aku mcm biasalah pokok pelam n rambutan..hwheh harap2 muatlah..heheh syg abg....Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah....

***♡Allah Maha ESA♡***

No comments: