SEE ME

Followers

Saturday, January 2, 2016

Hari ke 2...tahun 2016

Sunyinye terasa...bila kak rod n adam dah balik johor..cuti sekolah dah habis..kak rod dah start ngajar....hmmmm adam dah pandai jalan...suka sgt bermain..comei plk tu...

Dah 2016...kejap masa berlalu...pejam celik aku dah nak masuk 30 tahun..baby in my tummy sihat2 ye syg...Semoga Allah sentiasa memberi aku kekuatan utk masa2 depan kelak....abg pun diberikan rezeki utk cepat2 pindah duduk bersama...

Hari ni ..aku x masak...panas je lauk semlm...sebab akun masak bnyak...heehe...ok la tu...kemas2 barang baby utk last..lepas ni aku x buka dah...sampai baby ni lahir ye syg...ibu ayah syg baby...

Ptg g cuci darah.....berehatlah aku di hospital..esok ada apoiment last dengan FMS..doktor pakar Zaleha...doktor yg selalu ambik berat....take care sgt org nye...senantiasa diiringi dengan doa utk aku n baby....sentiasa dgn kate2 positive...terima kasih sgt2..krna memahami keadaan aku.....

***♡Terima Kasih Allah♡***

No comments: