...

SEE ME

Followers

Friday, January 8, 2016

Day 2...aku di sini

Semoga aku baik2 saje..HSNZ di katil 21..wad 2b...cantek tempat ni.bertemakan pink.yelah wad bersalin..hehehhe...tengok tingkap aku nampak laut...cantek....indahnye Ciptaan Allah....

Hari ni...duk teringat2 kat anak kesyganganku......baby ...dah 2 hari kita berjauhan kan baby....ibu floor 2...baby floor 5...rindu sgt...ibu rase nak je letak baby dlm dakapan ibu..nak baby sentiasa dismping ibu...ibu nak je peluk baby serapat yng boleh..kerana ibu syg sgt....rindu sgt...Allah sahaja yg mengetahui hati ibu ni syg....

Pagi ni...ibu terasa lapar sgt...hmmm ibu dlm pntng skrg...ibu dah makan ubt td....ibu dah sarapan roti 2 keping...tp x cukup....ibu dah coll ayah belikan makanan ke ibu...ibu sedih ...sebab ibu nak pg tgk baby sgt2...rindu sgt. Tp ayah busy...hmmm sedih ibu rase... pukul 10.00 pg ...ibu dah kena g cuci darah...x sempat nak tgk baby pagi ni...ptg ni ye syg lepas ibu hd..tggu ibu ye syg...

Hari ni..ibu kurng mood utk hd....biasalah ibukan.....panas sikit x boleh...tv x da...isk kenapa ibu kuat merungut kan..hmmm x baiknye perangai ibu ini...lambatnye abg datang....dah nk 2 jam...ibu rase x selesa sgt....skit je badan2 nie....ibu x buat 4 jam....rase x larat ...46 minit lagi..balik wad ...nurse bgtau ada panggilan dari wad baby....risau ibu.kenapa ye.....ibu balik makan2...tp ibu rase pening plak....mcm hb low..ntah la.

Dlm pukul 3.30 abg dtg..jom abg g tgk baby...x sabar nak tgk....akhirnye kita bertemu ye syg...hari ni baby ibu duduk dlm lampu biru...doc bgtau baby ada kuning sikit..mate ibu dan ayah berpinau2 sebab lampu tu...x nampak jelas warna kulit anak ibu ni....

Alhamdulillah anak ibu dah mula minum susu 2 cc...ibu sedih..ibu belom ada susu lagi nak bg ke baby...ibu akan cuba semampu yang boleh...sabar ye syg...Allah engkau murahkanlah susu dada ku buat anak ku yg ku lahirkan ini. .ibu dgr peneranagn doktor...ayah n ibu duk telik2 baby....comeinye baby....ibu sentuh baby...Ya Allah engkau sihatkan anakku ini....kuatkan anakku ini...seperti anak2 yg lain.

Seorg nurse dtg...dan dia bertnya...tengok x lagi wajah anak..ibu dn ayah kate belom lagi....nurse bukakan topeng oksigen....ibu n ayah menatap wajah baby....walaupun belom jelas lagi...tp sempurna wajah anak ibu....cukup sifatnye....comei sgt baby ibu.keck je...syg anak ibu ni..ayah tnya baby ikut sape...ibu pun x pasti...ikot ibu kot.hehehe yg lain ikut ayah...wajah ikot ibu...

***♡Terima Kasih Allah Atas Kurniaan yang Indah ini atas cinta kasih syg kami berdua♡***

No comments: