SEE ME

Followers

Friday, December 25, 2015

Detik demi detik

Suasana ptg hari jumaat di rumah..hari ni aku bermalas malasan.....menikmati suasana petang di rumah....kebiasaan nye hari2 lain ..waktu mcm gini aku di hospital . Iaitu dengan rutin cuci darah  ..aku tiap2 hari....(berhaemodialisis)....kadang2 teringin jugak nak cuci selang sahari...tapi demi permata dalam rahim ini, aku korbankan apa sahaja.....semoga baby baik2 saje ye ..di dalam tummy ibu k.....

Allah adalah sebaik2 Perancang untuk aku. Dulu....aku pernah merasaai saat begini...tapi diri ku penuh dengan kesedihan.....Allah memberi ujian yang sgt besar utk aku dan suami ....kadang2 x tertanggung rasenye....Allah berikan aku ujian,kerna aku mampu utk hadapinye....bila diingatkan  balik dengan semua yang telah berlaku aku rase aku kuat walaupun......berjuta titisan kesedihan yang aku rasai ......

Tapi itu hanya Pinjaman Allah kepada aku utk meneruskan kehidupan dunia ini.Aku dambakan kehidupan diSana yang kekal abadi....Semoga setiap amalan aku Allah terima...tapi di sudut kecilku....cukup ke amalan ku....betul ke setiap amalan yang telah aku lakukan....Allah terima x....banyak Dosa yang aku lakukan....x terganti rasenye...

Ku usap2 ....perotku dengan penuh doa ....Semoga Allah permudahkan urusan aku dan anak dlm kandunganku ni....semoga Allah memberi kemudahan dalam setiap semua urusan ku nanti....Walaupun abg jauh dariku...tidak pernah aku terasa sedih ...aku Redho....Allah berikan aku ujian....jarak pemisah kami berdua....dalam keadaan kesihatan aku yang tidak baik...disamping kandungan ini....Aku x pernah mengalah...sedih sunyi ...sentiasa aku rase...tapi kasih dan cinta dari Allah utk aku tetap aku nikmati.....oleh keraba kesibukan urusan aku sendiri...menghilangkan semua rase ini...dan aku rase masa berlalu dengan cepat sehinggakan aku belom sempat berbuat apa2......

***♡ALLAH SEBAIK2 PERANCANG♡***

No comments: