SEE ME

Followers

Thursday, May 28, 2015

*~~spEciAL day on mY bIRthday~~*

        Old story......x tau knapa jadi STOP

 * 31.03.1986 ~~~ until ~~~ 31.03.2013 *

 

 Tahun ini, masih berkesempatan untuk merasai saat dimana , aku telah dilahirkan ke dunia ini..Alhamdulillah ku panjat seribu kesyukuran atas Rahmat dan nikmatNYA..amin :P..Genap sudah umurku 27tahun ..pelbagai kenangan telah aku rasai....Alhamdulillah dengan izinNya dapatlah aku menyambut ulang tahun kelahiran bersama dengan suami yang TERSAYANG...
ALHAMDULILLAH sekali lagi kupanjatkan padaMU YA ALLAH, dengan kahadiran seoarang insan yang sangat PENYAYANG dan DIA lah segalanye untuk diriku..hadirmu membuatku masih terasa ada kehidupan untuk diteruskan .....

Tepat pukul 12.01 pg..tepat detiknye...semasa aku duk ralit2 mengelamun untuk hanyut dalam hayalan ....tuptup ada suara dari insan telah menyuarakan sebuah ucapan yang sungguh bermakna dan terasa akan keromantikan nya....Ya Allah dah lama tidak aku merasakan persaan yang hangat dan malu ketika itu...ianya seperti mula2 kami berCinta :P

Pagi ini aku bekerja seperti biasa...cuma aku lebih bersemangat..hehehe maklumlah b/fday girls...hehehe...mcm budak kecik je aku ne..terlalu suka kalu time2 bfday sendri..mengharapkan Wishing from my BFF laa.. kalu hadiah tu adalah satu pemberian yang istimewa...nak kate terlalu mengharap tu tak ada la sangat..hehehe

Tapi Alhamdulillah..dapt hadiah daripada insan2 TERSAYANG...

* first dari myBeloVed Sis



* first dari myBeloVed Hubby





                        * first dari myBeloVed GM




















No comments: