SEE ME

Followers

Tuesday, May 26, 2015

25052015 cerita 1

Alhamdulillah.....syukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih bernafas utk hari ini serta diberikan kesihatan tubuh badan dalam mengharungi kehidupan yang mendatang. Hari ni hari selasa dah. Hari ni cuaca seperti mendung sahaja.... kebiasaanya Matahari sudang terang ...menyelubunyi di setiap pelusuk alam nie...... Biasanya semasa aku nak bertolak ke tempat keje mesti silau dengan matahari yang terang dan hari ni x ...... mane hilangnya cahaya aku ni...jadi tidak lah aku memakai si kaca hitam itu.....

 Selasa 25.5.15

 Isnin 24.5.15

 Ahad 23.5.15

 Khamis 21.5.15

Rutin tiap2 pagi sebelum pegi keje mesti aku akan selfie beberapa keping than aku send kat whatsup mu lovely Hubby...... itu adalah rutinku....Semoga Abg sentiasa mendoakan Yg selalu....

♡♡♡

Hari ni hari last utk konvokesyen di Uitm dungun. Sidang hanya ada 1 je hari ni.so x ramailah sgt yg hadir hari ni.. Kedai jualan bunga2 pun dah berkurangan...Hari ke-3 baru aku berkesempatan utk melawat tapak jualan pesta konvo ini..X banyak sagt gerai jualan...ada benerapa je ..yag lain ada gerai makana  saje.....oleh kerna dek cuaca hari ini mendung bolehlah menjenguk apa yg patut kan......





No comments: