SEE ME

Followers

Friday, May 22, 2015

u my cameraman

Bila abg sukarela nak jadi cameraman aku....apa lagi..walaupun cuaca panas aku nak juga bergambar.....tgklah apa jadi lepas tu....aku ketidoran terus sampailah balik dungun...sory abg ....YG x dpt nak teman abg bawa kereta.....YG kepenatan...ahhaha....jahatnye aku....yelah tido sampai abg pula kejutkan aku..."Yg Yg bangunlah ...kita dah sampai dungun ni"...abg maaflah yg penat sagt.....pastu abg aku boleh kate "padam muka .tulah nak gambar sgt...kan dah x larat".....hahhaha padam muka org degil mcm aku mcm ni lah....waaaaa penatnye hausssnye "nie ayat fav aku..."abg nak ais"......HEHEHE

*penah dulu aku mengimpikan nak bina rumah yag penuh dengan ais ....masa kami berjalan kat HatYai Thailand masa di Ice Dome....best sgt....






No comments: