SEE ME

Followers

Saturday, November 13, 2010

*~~~biLa Kalam Hatiku biCaRa laGIe~~~*

alt
Alhamdulillah aku bersyukur pada MU...YA ALLAH..kerana dengan segala rahmatnya aku masih

Mampu untuk terus berada di alam cakerawala ini....betapa indahnya alam ini....yang menyapa hatiku ini...persis menghidupkan kembali rasa dihatiku....aku masih disini seperti dulu...cuma perubahan fizikal sahaja ("aku semakin berisi" ... :p ) hati dan pemikiran bertambah sedikit ilmu..alhamdulillah amin....cuma perasaan atau Feeling tak pernah berubah....Cintaku hanya padaMU YA ALLAH...dimanakah aku akan ditempatkan nanti di sana.....Subhanallah....bergetar rasanye jantungku ini....mengimbas kebali betapa banyaknye dosa yang telah aku lakukan....masihkah ada peluang aku .........

Myspace Glitter Generator
Ya Rabbi, betapa kedil aku di dunia Mu ini....

Selalu ku melihat langit yang luas tiada penghujungnye...dan awam yang lembut seindah pandanganku......ku gambarkan kehidupan yang penuh bahagia...keimpikan sebuah mimpi yang indah yang mungkin tidak aku mampu untuk perolehi kembali.....itu sahaja yang aku ingin lihat....

Tatkala ianya wujud ku sendiri tidak pasti....dan sampai hari ini aku tahu bahawa aku sebenarnya masih tidak percaya dah kehilangan mereka buat aku sendiri tidak sedar....

Dan aku sebenarnya Redha dan sedar...ianya tak akan kembali...Dan aku kena bangun untuk melangkah lebih pantas ke hadapan dan menoleh kebelakang kalu itu ada memberi kesedaran untuk diri aku ini.....Alhamdulillah aku semakin gagah...dan insyallah aku pasti aku lebih yakin dan berani untuk kehidupan aku yang mendatang..Insyallah dengan janji Allah aku pasti ...Amin...

Glitter Graphics

Glitter Graphics

No comments: