SEE ME

Followers

Monday, July 12, 2010

*~cite2 ku tinggi melangit~*

sekian lama ku meninggalkan blog nie.... semakin usang kelihatannye...
buat seketika.... kesibukan ku di office .... mempengaruhi...tahap kerajinan ku nie...
kekadang aku nie heppy kekadang x ok, tetapi kadang2 tue..aku nie demam jek ....

ramai gak kate aku nie DEMAM RINDU.....

iye atau tidak ...aku sendiri x pasti...

i'm not realy sure about that la.......

yg pasti AKU CAPET BANGAT.....

hahahhaah... doaku semoga aku nie kurang sakit....

DEMAM, SELSEMA, BATUK N SAKIT KEPALA .....

kalu lam programming spt signtext error or missing la kan...hahahah
rindunye zaman aku berkomputeran nie.....
serabut la bagai aku nie kan....

sekarang serabut dgn org2 disekeliling ku....
selalu menyerabutkan fikiran ku nie...
yela, bukan nak merungut, tp keje remeh temeh masih
memerlukan bantuan org lain jgk...

it small matter la babe.... bukan susah pun...
kalu bt sndri pun... x da la smpai nak bazirkan masa
teman seperjabat kite kan....

fikir2 la dulu sebelum minta bantuan dr mamber kite..
masih byk lagi keje yg perlu mereka selesaikam....okeyyy...
kekadang faktor umur pun banyak mempengaruhi jgk....
so gain from experience la....
understand....n understood sooo ....
insyallah.....MAY GOD BLESS ALWAYS...

No comments: